Gyakran ismételt kérdések

Termékek

Hogyan szerezhetek több információt a termékekről?

Ha többet szeretne megtudni bármelyik termékről, hívjon minket közvetlenül a +36 300 726 346 számon, vagy hagyjon üzenetet a contact.hu@teilor.hu címen.

Kiállítanak jótállási jegyet a termékekre?

A Teilor jótállási jegyet állít ki minden termék vonatkozásában, valamint az ékszerek az ötvözet finomságát, illetve a drágakövek karátját jelző fémjellel és névjellel vannak ellátva.

Kapok -e garancia jegyet a gyémántokra vagy más drágakövekre?

Minden drágakövel berakott ékszer tekintetében garancia jegy kerül kiállításra, amely minőségét és hitelességét bizonyítja.

Ha a megrendelt gyűrű mérete nem megfelelő, megváltoztatható?

Ez a megrendelt gyűrű modelljétől függ. Ha egyszerű mintázata van, és az oldalán nincs berakva drágakövekkel, akkor könnyen módosítható a Teilor műhelyében.

Milyen ékszereket lehet gravírozni?

Legalább 3mm szélességű ékszert lehet gravírozni, hogy elegendő hely maradjon  a kívánt szöveg felírásához.

Megtalálom ugyanazokat az ékszermodelleket a Teilor üzletekben is?

A Teilor üzletekben az ékszerek széles választékát találhatja meg, köztük a weboldalon bemutatott ékszereket is. Ha szeretné megtudni, melyik értékesítési pontunknál találhatja meg kedvenc ékszerét, keressen meg minket. Az üzletek listája ITT (link) található.

Készítenek ékszert egyéni rendelésre is?

Nem készítünk ékszert egyéni rendelésre, azonban az ékszerek, kiegészítók nagyon széles választékát kínáljuk vásárlóinknak.

Rendelés

Hogyan rendelek terméket online?

Ha elakad az online rendelés során, menjen a HOGYAN RENDELEK (link) oldalra, és kövesse az ott felsorolt lépéseket.

Mi történik, ha az általam rendelt termék, időközben már nem elérhető?

Ebben az esetben a Teilor egyik munkatársa felveszi Önnel a kapcsolatot telefonon vagy e-mail útján, és tájékoztatja Önt arról, hogy a megrendelt termék már nem elérhető.  A Teilor képviselője megpróbál azonos értékű, hasonló terméket kínálni.

Vásárolhatok ékszereket online  arany beszámítással?

Nem, de vásárolhat ékszereket arany beszámítással a Teilor valamennyi fizikai üzletében.

Fizetés és szállítás

Melyek az elfogadott fizetési módok?

A fizetést online  bankkártyával lehet teljesíteni.

További részletekért, kérjük tekintse át : HOGYAN Fizetek (link) részt.

Az ár tartalmazza az ajándéknak szánt termékek csomagolását is?

A Teilor ingyenes termékcsomagolást kínál, címzett felé történő kiszállítás előtt személyre szabott dobozokban és tasakokban.

Kaphatok további kedvezményt a Teilor kedvezménykártya alapján?

Minden online rendelésre kedvezmény jár a Teilor Club kártyához kapcsolodő előnyök szerint.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A Teilor weboldalán leadott rendelések kiszállítása ingyenes.

Hogyan történik a termék kiszállítása?

Online vásárlás esetén a megrendelt termékeket a DHL futárszolgálat szállítja ki.

Mennyi ideig tart a megrendelt termék kézbesítése?

Ha készleten van, akkor a megrendelt termék kiszállítási ideje 3-5 munkanap.

A termékek visszaküldése vagy cseréje

Kicserélhetek egy terméket?

Ha a termék nem felel meg az elvárásainak, kérheti annak cseréjét egy másik, a készletünkön lévő ékszerre.   A csere a vásárlástól számított legfeljebb 30 napon belül történhet. Vegye fel velünk a kapcsolatot közvetlenül a +36 300 726 346 telefonszámon, hogy megtudja, hogyan lehet terméket cserélni.

Ha terméket cserélek, ki viseli a szállítási költséget

A termék kicserélése / méretének módosítása esetén a szállítási költség a Vevőt terheli.

Visszaküldhetem az online vásárolt Teilor terméket?

Ha az online vásárolt Teilor termék nem felel meg az Ön igényeinek, akkor 14 napon belül visszaküldheti.

Ha a terméket visszaküldom, ki viseli a szállítási költséget?

Minden online rendelés csak akkor részesül ingyenes visszaküldésben, ha a kérést a fiókomból vagy írásban a contact.hu@teilor.hu címen nyújtom be.

Az online vásárolt termék visszaküldése esetén hogyan térítik vissza a termék vételárát?

Az online vásárolt termék visszaküldése esetén az ékszerekért kifizetett összeget átutaljuk a megadott bankszámlájára, miután a visszaküldött termék átvétele és állapotának felmérése megtörtént. Csak az online vásárolt termékeket lehet visszaküldeni.